Hej ! <3

Nu är Olivia och Amanda ute och släpper in deras hästar och jag stanna inne för att jag inet har nå stall kläder här ;)
Har tittat på Ponnyakute på datorn ;)
Asså det pogrammet missar jag gämt !

ucsh och fy far att jag aldrig hinner se det :(
Det lät precis som om metall rammla ner för nått men jag ser inget ???

Men nu har jag lite frågor!!!.....

Gillar ni vår blogg?

Tycker ni den är intressant?

Hur tycker du att vi ska göra för att få den bättre??

Är det nått ni vill ha som önske inlägg?

Tycker du att vi borde....

1. sluta blogga och aldrig komma tillbaka,
2. fortsätta tills ni växer ifrån den,
3. bli mer berömda så att det inte är bara jag som ser den,
4. skaffa en ny blogg för jag gillar inte Namnet,
5. byta header för den klara jag inte av,
6. skaffa ett liv och sluta blogga,
7. bry er inte i bloggen ett tag och fukusera på nått annat,
8. Skaffa ett jobb som bloggare
9. släppa taget om bloggen och låt alla läsare försvinna
10. (skriv själv)


Nu vill jag att ni skrivar va ni tycker vi ska göra,
nå skriver va ni tycker ¨¨frågorna alltså¨

sen väljer ni max tre minst en av 1-10 av det där längre upp

ni kan järna tycka till om vad ni vill, skriv vi vill ha svar

Hej då

Kommentarer
Postat av: who?

Hej, följa varandra via bloglovin? Följ mig http://www.bloglovin.com/en/blog/3051244/tinanjse där isåfall så börjar jag följa dig direkt! :)

2011-11-30 @ 09:34:40
URL: http://tinanj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0