Hej

vet attt jag är ruggit dålig på att blogga ibland men nu kommer iallafall hela helgen


Lördag ! ♥

Mamma väckte mig 08:20
ruggit trött då
åt en snabb frukost borstade tänderna och fixa håret. Sen var det pom pang in i bilen och hämta mormor.
Vi skulle till Kupolen. Blev lite åk sjuk i bilen, brukar inte bli det !! ;-D hahahahhah
Sen när vi var nästan framme så började Olje lampan blingka!!! blir ruggit orolig,
Vi stannnar vi ica och kolla, pappa hade akt att han hade fixat med Oljan.
då visade sig att det var för mycket olja.
men när vi åkte iväg ingen så slutade den blingka ! Konstigt !Jaja,Sen var vi framme ! ;-P
Men då stog det att de var röd dag :-O Inte så kul !!!!
Du gick vi inte på en affär och fika som att jag var Jätte hungrig,
Jag fick två korvar och en munk ;-P hahahahahahah
Det är konstigt att jag är hyfast så smal men äter mer en mina föräldrar.
hahahahahahhah
sen handlade vi lite där och sen öppna kupolen 5 minuter tidigare
:-o
Snäll vakt den där ;-P
Tack till dig ! ♥
det var 4-5 eller 6 grader, vet inte om det var plus eller minus. ;-P
Jag  handlade: En själ ''grön'', en tröja ''grå'', ett par jeans ''blå'' och en plånbok ''svart''
Fick ett skärp av mamma och ett par skor

Nöjd.
När vi kom hem tände vi ett ljus för Norton '' min förra hund som dog förra somman blev 4 år''

love You Norton ! ♥ du är en av det bästa som funnits i min värld ;'-(

Sen så titta vi ppå såå mycket bättre.
gick och la oss.
mamma och jag såv i samma säng efter som det känns bra när det för en gångs skull bara är vi hemma



Idag

Mormor är här och fixar med gardiner osv
hon är här nu

hej då och ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0