Snart ! <3

Hej nu ska snart Net Johanna och Leif komma ok äta hos oss :-)
Nått att se fram emåt är att det blir min favorit rätt.
Kyckling och klyftpotatis och god sås , ja det är gö oxå nötter Gott ! <3
Kyckling+Klyftpotatis+god sås+nötter=Mums ! <3
Isac prova sin nya moppe, vill ha den sen när han får Epa !
Så att jag slipper ta bussen sen til högstadiet när jag får köra moppe.
Kommer bilder sen om det. kanske oxå en video när pappa åker han gasa och det är risk för öronen,
men det var värre förr för då hade den inge ljuddämpare !
det gjorde ont i öronen och stakars Tudor gömde sig bakom mina ben.
Han ricktigt tryckte sig mot mig, han drarrade !
stakarn ! <3 :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0