Blogg tävling

Nu blir det tävling.
Priset är att den som vinner ska få bestämma ett inlägg eller gästblogga,
Det beror på ;-)
Tävlingen handlar om att göra trick på en häst.

Regler: Måste följas !
Inge fusk !
Inte få ett tips från nån annan !
sno inte ett trick av nån annan !

Tävlingen håller på i en vecka.
Skicka en bild på ditt trick till ''[email protected]'' eller ''[email protected]''
om Du har en blogg skriver du att du är med i tävlingen på den.
kom ihåg att komentera detta inlägg för att visa att du är med.
Om du har Facebook kan du skicka bilden till mig där, Jag heter Anna Wall där och min profil bild är mig när jag var liten och ett litet får, om ni hittar fler Anna Wall.
Komm ihåg att lägga ut bilden på din blogg om du har.
om en vecka legger vi ut bilderna i vinnar vis.
Lycka till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0