RETIRERA!, fan heller vi kom precis!

Nu eller aldrig!
Oliva och jag har startat upp på alvar nu! ALDRIG att jag ger upp så lätt!!
JAG vill aldrig retirera!, JAG ÄR SKIT STOLT ÖVER MIG FÖR JAG HAR ALDRIG SKRIVIT!:
Tar en bloggpaus!...

skit stolt! jag har inte gätt upphoppet!
inte Olivia heller hon har tagit en bloggpaus men en kortis!
Vi har aldrig bytt blogg!
Vi har tagit bort en var bara! min gamla http://lovewilly.blogg.se & http://tarasbravad.blogg.se
Nu finns dom inte längre! men det är för att vi satsar på denna bloggen!
Ni kommer inte bli av med oss!
Iallfall inte nu för vi gillar att blogga men det kan andras!!!??

Hoppas inte det för jag alskar bloggen!!
Vi har gjort mycket här!! många fina minnen!
Minst en gång i veckan så tittar jag på första månaderna och skrattar när jag ser våra inlägg för det ser så annolunda ut än du!
är det nån av våra läsare som såg vår första design/header??
den var svart och grå!
Olivia gjorde en header en dag och la in den! men då kanske inte jag gillade den då gjorde jag en ny och la in den!!!
kan inte fatta ur vi kunde hålla på så!
om vi ville byta och ringer vi till varandra och frågar om VI kan göra en tillsammans och så bestämmer vi en dag vi kan göra det!

Imån ska jag och Olivia göra en Header men kanske behölla designen! Olivia värkar Gilla desingen!
Lixom vad jag gör!!


Hoppas ni fattar att vi inte retirerar!!
Vi stannar vi kom gö precis!!

/Anna

Kommentarer
Postat av: evelina

Jag såg er första design och header..:)

2011-12-29 @ 22:39:21
URL: http://evvehjertabirk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0