Ponnikompisarnas Tomte

Oj fick JUST höra att Tomte kan dela ut lite Julklappar på bloggen den 24
Jo vi (Olivia och Anna) har pratat med Tomte och han har gått med på att dela ut Julklappar på bloggen,
Han har visat oss vad han har i säcken och det är 5 Julklappar som Vi (Olivia och Anna) har fått som upp drag att dela ut, det är klappar som
1.Länkning i en månad (januari)
2.En täcknig som Anna ritar vad du än vill, skickas till dig som fick en julklapp och läggs ut på bloggen 
3.Länkning i  2 veckor

Om du vill ha en chans Till att få en Julklapp så  gör du så här

* Skriv en komentar att du vill ha en Jul-klapp, och din blogg adress och e-mail adress
* Skriv på din blogg/hemsida varför just du är snäll nog att få en av Julklapparna, Skriv oxå vad du hälst skulle vilja ha, Om du vill ha bild så lägger du ut den på din blogg/hemsida
* Sen så ska du oxå länka oss in inlägget !!
* Skriv oxå vad du tycker är bra och dåligt med Ponnikompisar.blogg.se
* Skriv Julhälsing och alla julhälsningar kommer upp på bloggen

Julhälsing betyder vad du tycker om Julen och vad du tycker är mysigt, + hur din jul ser ut,

24 December så kommer alla klappar ut

Klara fördiga gåååååååååååååååååå.........!!



Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag är med :) Skriver här ist varför jag är snäll nog osv för jag kommer inte in på mitt blogg-konto

:-( men lovar att länka er sen!!!:-D



Jag vet faktiskt inte varför jag e snäll nog... xd haha....;-) Vad jag helst vill ha av de tre grejjerna ni gjorde så skulle jag helst vilja ha 1:an och 2:an ;-)



Er blogg e bara helt good!;-) kanske mer åsiktsinlägg? bättre uppdatering är väl de ända?;-)



Julen e rolig och mysig!;-)Roligt att få julklappar (a) haha.. på min julafton åker jag alltid till mormor och morfar, ska göra det, det här året nu kl halv 2 !:) kollar på kalle anka och äter och myser och väntar på tomten :) osså kollar vi på julkalendern!:) sen åker vi hem och så äter gröt och väntar på tomten hemma också och uppnar paket :)



Hoppas fler vill anmäla sig!!!!!:)

2011-12-24 @ 10:24:50
URL: http://evvehjertabirk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0