peå väg hem!!!H

Hej är på väg hem men nu ska jag skriva om igår!!! Jo Isac väckte mig typ halv tio, åt frukost borsta tänderna osv, sen kom mormor och då hjälpte hon oss med förberedelsena!!!, sen så vägra Isac gå ut och hämta en stom och då fick jag det istället, men då ramla jag omkull och fick ..... ont i handen, fick ta på nån slags häst grej på armen och sen var armen kall och kunde knappt röra den. Sen så mös Isac och jag på soffan!<3 Mysigt!!! Sen kom kusinerna med familj<3 Sen vänta vi på tomten, när han kom fick alla panik. Iallafall så fick jag det!!! Hahha tycker tomten är obehaglig!!!????~ Hahaha har aldrig varit normal det var en rikitg stilig tomte det där ;) Delad ut julklappar osv sen när det var klart så åt vi sen lekte vi osv kul kväll!!!!<3 Var inte så mycket mer!! /anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0