Hej

HAr nån som tittar på denna blogg sätt dressyrmupparnas märke det är så snyggt! tycker bäst om det brun bersa
skulle vilja ha tröjan och shabraket!! LÄTT men det är gö till Dressyr så jag kommer inte kunna han nun användning för det, efter som jag inte tävlar dressyr men det kanske blir sen när jag och Willy kommit längre,

Vi kanske inte har sakt det än men till Jul ska vi gö göra en ny header eller om man säger till 2012
skulle vilja attt den blev NU så jag jag....... jag vet inte vad jag ska säga där!!
jag vill ha nått nytt! kollar påä olicka bloggar för jag vill ha lite tips!!
!!
Har ni nått tips!!?
skulle bli hemskt glad i så fall!!!

Nu vill ni nog veta om igår,

Skolan var OK- åkte till stallet med buss-Med Amanda!- sen så var vi där och jag fick veta att Willy var Skit Halt han lär vila ett tag!
min stackars ängel!♥ sen satt jag där innne och när han skulle gå så fick han luta sig mot boxväggen och hoppa fram, :'( det var hemskt att se!♥
att min lilla kille hade så ont!♥ han var så snäll och såg så ledsen ut!!!♥ Puss!♥
sen så hjälpte jag och Amanda till på bannan de hade tävlingg eftersom att det var sista gången denna terminen
vi hade oxå tävling jag hade Idomin som vanligt !! gick bra fick bra vägar!, men bästa vägarna fick Amanda med det gick inte så snabbt för henne så hpon vann inte, det gjorde...............Elin tror jag att det var!♥´
Grattis!♥
sen åkte vi hem och vi åt pizza!♥ gåtttttttttttttt!!!!!

Puss och hej då!♥

Idomin! ♥ en komis till mig tycker Shampoo och Idomin ser lika dana ut!

Shampoo
vad tycker ni??

Kommentarer
Postat av: evelina

Jag som var duktig och knäppte kort på dom 3 första bilderna :P

2011-12-17 @ 11:07:42
URL: http://alvaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0