Har tråkigt

Hur bor du: Åshammar
Brukar du komma i tid: Jag det brukar jag väll
Hur lång är du: 143-144
Kan du laga mat: NEJ!!
Vad jobbar du med/pluggar du: 5:an i Åshammar
Vad har du på dig just nu: Randig tröja och blå jeans
Har du någon fobi: Mörker, nja inte så mycket, kan inte kalla det en fobi
Hade du en bra kväll igår: Yes Sir
Vilket är ditt senaste inköp: En vit mössa
Din favoritdryck på morgonen: O'boy
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Farmor
Har du sovit i din egen säng inatt: Jajamen
Vad hade du sönder senast: En teckning som blev dålig :P
Vem snackade du med senast: Mamma
Varm favoritdricka: O'boy
Vill du den här läsare gäst blogga? Jag undrar om du vill det du första läsare som ser det
Vad har du för hotmail sp jag kan gästblogga? [email protected]
Hur gör jag för att få gäst blogga? Du skickar den gäst bloggning/Bilder oxå och jag väljer den så är bäst
Tror du jag har chans? Om du värkligen har läst allt så JA
Favoritdricka när du är riktigt törstig: PEPSI!!! eller kanske vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: vet inte va det är???
När gjorde du senast något riktigt dumt: När jag gjorde så att jag inte tävlade KM
Saknar du någon just nu: Ja höhöhhöhöööööööö
Vad ska man göra för att få dig irriterad: TA ALDRIG MIN MAT!!
Intressen: Hästar och Hundar
Senaste personen du kramade? Willy♥
Senaste personen du ringde? Om det var jag som ringde så var det Mamma
Senaste personen som ringde dig? Amanda
Vad drack du senast? Mjölk
Längtar du till din nästa födelsedag? JJJJJJAAAAAAAAAA
Är du sugen på något nu? GODIS & pepsiiiiii
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? 0
Använder du hudkräm? Nopp
Attraheras du av män med skägg? NO
Micro-pop eller poppa själv? Micro
Brukar du baka? No
Röstade du i det senaste valet? Nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu? Det du :P ja det är jag väll
Vilken låt lyssnade du senast på? Soijah- Varför, youtube
Har någon annan sovit i din säng inatt? NEJ

Hahahaha det där var kul Undrar du varför??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0