Gilla knappen på facebook??

Kan ingen ta bort den???!!!
Alla gillar allt fast man inte tycker det????!!
Hur många gånger har DU! gillat när nån blivit ihop med nån alltså ändrat sin status frun singel till i ett förhållande!??

Hur många har gift sig på facebook???
Jumaduma och jimpojimpo har gifts sig eller är gifta
Ops båda är tjejer och är bästisar bara OJ OJ OJ!??
är inte det konstigt!?
Att ha varandra som syskon fast man inte är det är en annan sak tycker JAG!!??
Du behöver inte tycka som jag eller skriva te.x Tycker som du med att gilla knappen ska bort men... att gifta sig är bara kul !!!!!!!!!!?

of course din åskigt väger lika mycket som min!!
MEN............ jAg tycker som jag tycker!!! vill bara säga det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0