Gästbloggnign nr 2

hej jag heter amanda!

men jag heter amanda och jag är 10 år och bor i en liten by vid namn Åshammar. mitt intresse är hästar. jag har en egen hund som heter ludde han blir rt 2 år i mars. jag går på ridskola 2 dagar i veckan. min favorit häst på ridskolan heter jazz han är skäck och en liten c-ponny. aja nu bärettar jag om vad jag har gjort idag. idag så har jag varit med bella bykt en snögubbe som är lite längre än. sen så gick vi in till bella och då körde jag bil med nathaniel alltså bilar som man kan åka på. typ bobby car han är 3 eller 2 år kommer inte rigtigt i håg. aja sen gick jag hem satt mig vid datorn chilla. sen gick jag till bella igen och fråga om hon ville va med mig hemma

men men. ni kan gärna gå in på min blogg och fråga på min frågestund så jag får många fråger... men mer om vad jag ska göra i dag.

 

min önske lista.

1. massa pengar

hos mig för jag skulle titta på den nya lycka till charlie filmen. men hon kunna inte för hon skulle snart äta. aja men igår så färga håret rött super nöjd. men men. alltså kan ni fatta idag är det julafton hoppas ni får en bra julafton. med många fina julklappar. senare i kväll så ska jag äta pizza och spela bingo hoppas jag vinner nånting typ en i phone 4 skulle sitta fint eller massa pengar. haha. aja

 

här är en länkning till min blogg:

det var vell allt jag hade och säga då men ni får ha det så bra och hoppas att ni gillar bloggen http://ponnikompisar.blogg.se för det gör jag http://amandaking.devote.se

 

/ amandas gästbloggning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0