frågestunden avslutad

hej nu är frågestunden avslutad blir inget video inlägg:(
men nu kommer svaren:)


Vad är det bästa med bravad?;)
SVAR: allt är bra med bravad:)

Vad är det sämsta med bravad?:)
Svar: att han är så envis

Vilka bloggar läser du?
lite olika, här är några exempel: http://lundbergamanda.blogg.se http://nellieberntsson.se
http://dressyrmupparna.se

Hur tycker du att du är som person?:)
rolig, snäll, lite konstig humor haha :P

Vilken ponny skulle du helst villa ha?;)
Bravad så klart, men om jag fick välja en till skulle jag ta Duchess (min syras häst) eller Briar :D

Favorit blogg? (du får inte säga din blogg)
De är lite olika

din förebild?;)
Jan BRINK

Hur länge har du ridit?
På ridskola börja jag när jag var 6, har ridit hemma sen jag var typ 3 :)

Hur högt har du hoppat som högst?:)
90 med Bravad:)

Hur många rosetter har du?
22 stycken

Favorit ställe att tävla på?:)
Många är bra, men Svärdsjö är väldigt bra:D Alltså den klubb jag tävlar för

Varför ville du skaffa blogg?:D
Ville inte blogga från början men sen gjorde jag och Anna en blogg och de är rätt kul at blogga

Hur många schabrak har du?
Massor, 30-40 stycken typ :P

hur länge har du haft Bravad?:)
2 år

Vad tycker du är finast, knoppar på
bravad eller att fläta hans man (asså typ inbakad eller vad det nu heter, ahaha)
Knoppar

Vilken är snyggast, Brun eller svart utrustning?:)
Beror på vilken färg på hästen men på Bravad är de svart



1. heter din häst Taras Bravad?
JA

2. isåfall varför?
För att uppfödaren döpte han till det

3.hur länge har du haft han?
2 år

4.vad har du för sadel på bild på headern??
En globus allround

5. är du och Anna bästisar?
Ja :D

6. hur ser din vardag ut?
Är i skolan, kommer hem, är i stallet, äter, dator, tv, läxa :P

7.hgur ser din familj ut??
Mamma Johanna, Pappa Pelle, Lillasyster Aprilia och storasyster Amanda, en hund Nelli, 4 katter, 2 hästar

8. vem är Salix Shampoo??
Min och Amandas förra foderponny, fast Amanda hade henne mest

9. är det din förra häst?
Typ, läs frågan ovanför

10. gillar du många frågor??
JA



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0