Fick ett blogg tips för några dagar sedan

Om säkrehets västar och skydd osv i ridning!

JAg tycker att man ska ha väst!
Varför rida utan!??
det har jag aldrig gjort! jag har haft väst och hjälm!
varför inte?
Svar: För att vissa tycker man ser knäpp ut med på tävlingar och när man rider på banan!??
det kan väll vist hända saker!
Förut så fick jag huvudet på en bom! och jag red på en bana!
det är bara dumt att rida utan!!
eller??
hjälm ska man oxå ha!
Jag vill inte dömma någon som rider utan!
visst fine! riskera att göra dig illa du!!! jag ska inte lägga mig i!!!


Kul att ni kommer med önske inlägg!!
Tror Olivia ska göra som jag!!!
skriva ett sånt här inlägg

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0