Willy Wild Star


Lysna på låten när du läser detta,


En dag åkte jag till rid skolan och den dagen hände en av det bästa sakerna i mitt liv,
JAg gick in i rid huset och hoppades att jag skulle få O'boy,
på listan stog det Anna Wall-Willy
Jag hade hört lite om honom,
han var pigg, snabb och så himla sööööttt,
När jag gick fram till han spilta såg jag den sötaste hästen i hela vida värden,
så j*vla gullig,
Att sitta på han rygg var kunglingt, jag var den första som red honom i min grupp.
jag var inte länge på jorden... jag svävar på moln,
Du är allt jag nånsin önskart, tänkte jag när jag ridit klart honom,
jag längtade till nästa måndag,

när jag kom till ridskolan var jag alledes skakig,
jag var tvungen att åka hem,
men innan vi gjorde det så sa pappa att jag fick anmäla mig till blåbärs hoppningen om jag ville,
jag viste inte vilken häst jag skulle tag, och då sa Lena,.....
Ta Willy Vet ja,
Willy?
Jag hade bara för guds skull ridit honom en gång, då kan jag väll inte tävla honom,... om inte i hoppning !!!???
El??
jag fick komma dagern efter och rida honom istället,
på fredagar näa fick jag prova rida honom så att jag fick hoppa honom oxå,
då var han mitt ALLT!!
Du är allt jag nånsin önskat !
på tävlingen vägra han hoppa ett hinder så jag blev inte godskänd
men sen dess har jag varit så glad, 
men en dag gick jag för att hälsa på Willy trots att jag inte skulla ha honom, då bet han mig hårt i armen,.... det gick nästan hål !!!!
JAg vet vad du tänker AJJJJJJJAJAJAJJAJA

 
Fråga: Är han inte värdens sötaste häst??......
Svar: Ja
/anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt bra idag snygging? =)

2011-08-24 @ 16:58:01
URL: http://alinah.se
Postat av: Cornelia

Hej Var med i veckans blogg!

2011-08-24 @ 20:01:43
URL: http://wwww.kindofscofield.blogg.se/
Postat av: FIA

Hur högt hoppade du då? :-D



// Fia

www.fiaalbertsson.spotlife.se

2011-08-25 @ 08:22:19
URL: http://www.fiaalbertsson.spotlife.se
Postat av: Anna

50 cm ;-D

2011-08-25 @ 16:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0