Willy <3

Jag  hann inte blogga som att nått så kul hände !

Jag fick Willy som sakt och då hoppade jag honom,
HAn var så duktig att jag inte kunde sluta le,
Han bockade spóm vanligt när han tycker det är kul ! <
bus frö,
pappa knäppte lite kor på os men dom blev lite suddiga !
jag log hela tiden och det gick super !!!!!
sen kom amada helander ''Maanddiz'' och fråga om jag ville hyra Willy på lördagen för hon skulle hyra Jazz.
Så jag såv hos Amanda.
SEn när det blev halv tolv åkte vi till stallet.
vi fick hämta Willy i hagen med Jazz var inne.
Vi fick hålla på i stallet medans hästarna åt,
sen fick vi borsta dom,
Willy hade tydligen lakts sig ner i skit och ver brun-grön på rumpan, för att ta bort det lära jag ta blöta tvätt svampar och gnugga bort det,
Willy hade öppnat min rykt låda och leta efter godig i den sen tog han nästan upp min vatten flaska.
då gav jag Willy min piska som han brukar ha i munnen och då blev han nöjd, men det är svårt att ta av honom piskan !
När vki var klar red vi,
jag ville prova att galoppera utan stigbyglar och då gjorde jag det !
en hel lång sida bocka han och jag hade inga stigbyglar.
önskar att Amanda såg det för det måste sätt lite knäppt ut !
han var jätte duktig och då duktig har han ALDRIG varit !
Så jag är Sk*t nöjd !
Nu kommer bilder na från i fredags


Hoppa Willy

Han ser inte så glad ut då

framm hoppning

'Kull!

Snyggit !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0