Taras Bravad! <3

Jag ska skriva ett inlägg om hur jag fick Bravad!
Det var 2009 på sommaren som det här hände.
_________________________________________________

Det var så att jag tränade med Michel min förra häst som jag delade med Amanda min syster då.
Jag tränade med han hos Anna min tränare ibland.
Jag ville ha en egen häst men jag fick endå dela med min syster.
En dag frågade Anna min tränare om Amanda ville rida på hennes häst Bravad och Amanda gjorde det.

Då frågade Anna om jag också ville rida på han någon gång.
Jag sa okej fast egentligen var jag inte så sugen på att rida han.
Jag fick testa rida på han en dag. Och då ändrade jag mig för han var underbar!
Jag fick träna för Anna lite och hoppa en gång. Jag ville ha Bravad då <3
Men han var inte till salu då:(

Men en dag när jag hade ridit han så frågade Anna om jag ville köpa han.
Och det ville jag!!
Så dagen innan min födelsedag så köpte jag min drömhäst Bravad <3
Det var den 3 september 2009. Jag har snart haft han i 2 år!!

Vi har haft så roligt jag och Bravad och vi har kämpat tillsammans.
Och jag ger aldrig upp för jag älskar Bravad mer än allt <333333


En av första tävlingarna i dressyr!

Ett dressyrpass med Bravad <3


Vi tränar hoppning:)

Busar i skogen <3

Våran bästa hopptävling, det gick super bra här:D

Jag och bästa ponnyn är en blomma:)

Felicia har knäppt på oss på tävling i dressyr:)


Min Bästa Bästis är Bravad!!!!!

Älskar dig Bravad ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

/Olivia ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Snyggt Olivia =))

2011-08-29 @ 08:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0